BlueVendo

High technology for touroperators

Klienci dokonujący rezerwacji samodzielnie przez Internet kupują o 47% więcej usług i opcji dodatkowych.

Źródło: ~Netsurvey (rynek USA i Kanada)

Aktualność oferty na stronie i jej dostepność on-line zwiększa sprzedaż o 69%

Źródło: ~Badania własne

BlueVendo – udane wejście na rynki zagraniczne.

27 stycznia 2014r.

BlueVendoPrestige (BVP) - nowoczesne rozwiązanie dla organizatorów turystycznych, zintegrowane z oprogramowaniem rezerwacyjnym, systemem backoffice i inventory w jednym, jest już obecne na nowych rynkach. Spółka Synerway S.A. - producent BlueVendo – zawarł kontrakt z Grupą El Mouradi na wdrożenie systemu BlueVendo w Sunshine Holiday działającej w 9 krajach (Dania, Chorwacja, Francja, Polska, Serbia, Słowenia, Węgry, Wielka Brytania i Irlandia). Grupa El Mouradi jest jedną z największych sieci hotelowych w Tunezji dysponującą ponad 16.000 miejsc hotelowych i 5 mln osobo-nocy. Produkt BlueVendoPrestige jest również wykorzystywany m.in. w Egipcie, Tunezji, Niemczech, Rosji i na Ukrainie.